gais-ifk 10/5

jag är ett ifk-fan!
förra året hade jag till och med årskort, men inte detta år som tur är
i år trodde jag på riktigt att det var blåvitts år, guldåret.
men icke, förlust efter förlust har avlöst varandra och blåvitt är inte som de alltid varit

idag var det ju som sagt match mot gais
en riktigt jämn match och jag höll på att dö i slut minuten då blåvitt
gör ett mål som inte blev ett mål eftersom domaren dömde frispark för gais
matchen slutade 0-0 .. hellre det än vinst för gais såklart, men ändå



jag förra året, sista matchen mot aik

Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

svar; du får skaffa dig lite pengar. men jag vill se båda två :) men måste se the last song, för den är tydligen hur bra som helst :)

2010-05-11 @ 05:22:58
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: m a t i l d a

men va? är inte du på jobbet? JAG TOG JU KYCKLINGN :o trodde du hade tagit.

2010-05-11 @ 09:24:52
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0