woho

Gårdagens utgång var sjukt bra, den bästa på länge. Jag, Lillen, Janni & Tinde började här hemma hos mig, och sen drog vi in till stan och parken. Det var mycket dans och bra musik! Knappen & Hakim var ju kvällens dj, men det var inte så mycket att sätta i julgranen... de utmärkte sig inget speciellt, så lite tråkigt var det! Dock fick jag mig en bild på mig och Knappen som lillen har på sin kamera, får ladda upp den vid ett annat tillfälle ;) men han verkade mycket trevlig iaf, trevligare än den där hakim....
Så gårdagen var mycket lyckad på alla sätt och vis :)

Idag började dagen med att man hade en Lillen bredvid sig i sängen, ;) efter lite ålande i sängen, så gick vi upp och drog till tinde. Jag & Lillen köpte med oss pizza, och hos tinde fanns även cissi. så det är det jag gjort idag hitills... myst med the girls med pizza & snacks!


fotboll nu!

Kommentarer
Postat av: Tinde

... och snygg var han också!!

2010-03-13 @ 18:43:19
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0