underbara måndag

tjenatjenamittbena
här sitter jag med tinde & pluggar men tinde borde inte få ta åt sig äran. För hon pluggar verkligen inte något, skäms! Men nu verkar jag ha fått fart i henne iaf. Jag ska snart åka och handla lite mat åt oss som vi sedan ska mumsa i oss på rekordtid! :)

Somsagt...hemtentan ska in imorgon och det går sakta men säkert framåt. Förstår inte varför man inte har bättre disciplin på sig själv och bara sätter sig ned och gör den där förbannande tentan. Alltid hittar man något annat mycket roligare och man sparar det till sista dagen, så typiskt när det faktiskt är ganska lätt! Och varje gång man får en uppgift tänker iaf jag att jag ska göra det så man är klar flera dagar innan inlämningsdatum men det blir aldrig som man tänkt sig ....

nej, nu ska jag åka till affären! toodellooo




det är bättre att tänka på studenten, nu är det bara 77 dagar kvar!:D







Kommentarer
Postat av: Mia (Pieni Musta Enkeli)

Tack så mycket..



härligt för dig med studenten snart ;D

2010-03-15 @ 17:25:31
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0