torsdag

den här veckan har gått fort. Jag har inte gjort något speciellt utan har mest glidit med. Håller på med en hemtenta just nu som ska in imorgon! Nu skriver jag om vad alkoholen gör med kroppen.....

Tinde ville ha en lite uppdatering men vet inte riktigt vad jag ska skriva. fredag imorgon och det gillar vi, och sen är det a-lags match på lördag och jag läääängtar dit! :D Tyvärr så är ju säsongen slut nu ... men tre a-lags matcher fick jag iaf vara med på och det är jag jätteglad över :) Får se lite hur det blir till hösten, jag kommer ju fortsätta såklart .. men ska ut på en liten resa vid årsskiftet så vi får se :)

när jag nu ändå nämnt tinde i det här inlägget kan jag lika gärna fortsätta. Vi går i samma klass just nu, träffas alltså dagligen flera timmar, vi ringer varandra tre-fyra ggr varje dag, vi pratar på msn på kvälllarna, smsar hela tiden även när vi är med varandra, haha och ses även ganska mycket på fritiden också. så nu är min fråga, hur fan ska jag klara mig i höst och ett år framåt när hon jobbar som aupair i usa?? vem ska jag ringa när jag behöver hjälp med något? Kommer bli väldigt tomt när hon åker ... och när skolan slutar också....

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förstår inte heller hur jag ska klara mig :(

2010-03-26 @ 10:22:26
URL: http://scenbloggen.com/carolines/
Postat av: Tinde

awh söt du är men tur det finns skype <3 ;)



Fast 3-4 samtal per dag räcker nog inte haha

2010-03-26 @ 13:05:36
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0