THIS IS MY LIFE

det där med att sätta sig och göra hemtentan blev inte riktigt som jag tänkt mig ... men får faktiskt skylla på tinde som ville att jag skulle komma hem till henne & john på lite myskväll med tacos! Och det tackar man inte nej till, men jag gjorde iaf en fråga av sju. Så imorgon ska vi åka hem till mig efter skolan och skriva klart allt, och den här gången ska vi faktiskt göra det ;)

Det blev tacos & lite fifa spel, jag vann en av två matcher ;) hehe har suttit och pratat med g ett bra tag i telefon nu ... har även fått bilderna från lillen, som jag har laddat upp på facebook! Och visar några här! :)

Nu ska jag snart sova, natti <3



Kommentarer
Postat av: Tinde

HÄRLIGA BILDER MALIN! OCH TACOS ÄR JU ALLTID GOTT.

2010-03-15 @ 15:14:12
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Linda.

sv; ja skit kul ;D

2010-03-19 @ 23:03:04
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0