simning

idag har jag simmat, jag har just påbörjat ett träningsliv. Jag vill iaf tro det att jag kommer träna, för jag har ju köpt gymkort osv så då måste jag träna! annars kastar man pengar i sjön ... så därför simmade jag idag :)

Sen har jag även träffat Lovisa , och vi konstaterade att vi inte träffats på ungefär två-tre år. Lite tråkigt måste jag säga eftersom vi var bästa kompisar -06. Men det blir väl så när man inte bor i samma stad. Det var iaf roligt att träffa henne igen, :)

och dagen avslutades med att tinde kom hit, och vi har myst tills nu! Ätit tacos och tittat på mästarnas mästare.


Imorgon blir det en härlig sovmorgon!

<3









jag och lovisa, sommaren -06

Kommentarer
Postat av: Tinde

träning träning olé olé olé

2010-03-31 @ 09:30:22
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0