ROFFE!!!!!

rädda roffe, död eller levande


min sagt ... skulle städa roffis bur nu ikväll och när jag går fram ser jag att han är borta :( blir lite ledsen över min roffis. men mamma, micke & matilda börjar leta efter han .. för någonstans måste han ju vara. Vi letade i ungefär en timma överallt här hemma, vardagsrum, matsal, kök, linus rum, mitt rum som ligger på nedervåningen, vi uteslutade att han skulle vara på övervåningen... När vi är på väg att ge upp går micke ner i tvättstugan "här är han" och visst fan var han där.. han låg i en av tvättkorgarna ... lillalillalillaroffis. Nu är han iaf i sin bur, jättestressad dock men han är i buren där han hör hemma!



Kommentarer
Postat av: Lillen

stackars roffe :( den busen ;)

2010-04-01 @ 08:07:22
URL: http://loouisefoors.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahah åh ser framför mig hur han trallar iväg där över golvet, sökandes efter äventyr :D

2010-04-01 @ 19:56:45
URL: http://troublewhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0