o.c

det blev en kortis dag i skolan idag! bara en lektion som knappt var en lektion :)
Jag & tinde hade en inplanerat dejt idag, så först gick vi till SATS där jag skaffade mig ett gymkort, sen åkte vi hem till mig och hämtade säsong fyra av o.c. Efter det drog vi vidare till masthuggstorget där jag skaffade mig ett solkort eller ne fan.. nu kom jag på att jag inte alls köpte ett eftersom mitt kort inte funkar..måste beställa ett nytt. Men vi solade iaf och nästa gång ska jag köpa ett solkort :)

När vi var klara med solningen gick vi hem till tinde, tittade på fyra avsnitt av o.c ... dock sov jag visst i två och ett halvt avsnitt men jaja. Såg avsnitt fyra iaf :D

Nu har jag suttit här hemma och tittat på fotboll, helsingborg-ifk ... usch så dååååligt av blåvitt! bläää

Svenska hollywood fruar var visst nu, så det ska jag kika på !
todelloooo <3

Kommentarer
Postat av: B

dom sög riktigt hårt =(

2010-03-30 @ 09:00:46
Postat av: Lovisa

MALIN! Vi får ändra på det där med att vi va bästisar förr men inte nu! Vi får se till o ses oftare så blir vi allt tajtare, men jag ska säga dig att jag fortfarande kan säga allt till dig utan o skämmas osv! Det känns fortfarande att vi varit tajta, för det sitter liksom i ryggmärgen :) Tack för en supermysig dag!

2010-03-30 @ 22:28:34
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0