min blogg

Den här bloggen kommer framförallt handla om migmigmig och mitt liv! Alla ni som väljer att läsa den här bloggen (tror främst det kommer bli mina vänner ;) haha), jag kommer skriva ett inlägg om vem jag är någon dag!


Den kommer handla mycket om nedräkningen till studenten, och vad som kommer ske efter studenten, men främst  om hur mitt liv ser ut nu, med familj, vänner och allt som hör dit!Men det är också en blogg där jag kanske kommer skriva om det som döljer sig inom mig, bakom den där fasaden. Vi får se hur detta blir!


Just nu är jag inne i en periöd där jag vill resa hela tiden, jag drömmer mig bort så fort jag kan till varmare breddgrader. Att resa är något jag kommer göra mycket efter studenten, och resor kommer det nog bli en hel del om allting går som planerat. 1:a april åker jag, mina tjejer & några till från skolan till P-R-A-G! Det är första anhalten, sen ser vi fram emot balen som är den 29:e maj och tillsist ... slutet på våra gamla liv och början på våra nya STUDENTEN 1 JUNI!!!!! Det är helt sinnessjukt när man tänker efter, att jag tar studenten efter alla år! UNDERBART!



Kommentarer
Postat av: Tinde

WOWOWOWOOWOW mallan har en blogg!



kan lova att du inte kommer öppna upp dig det har jag tänkt om varenda blogg jag startat men så blir det aldrig :) tänk på att vem som helst kan läsa. nu ska vi desiiigna!

2010-03-09 @ 12:31:05
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0