losing my religion

fick sms av lizanna imorse om att vi inte hade någon historia idag, och det tackar man för att hon gjorde! :) Så idag börjar man alltså 10.40 .. inte helt fel :) balbiljetterna säljs idag också, woho :D det börjar närma sig som fan nu, studentenstudentenstudenten!

Prag börjar också närma sig 1 april åker viiiii :D två veckor imorgon ;) ska bli skitkul att bara åka iväg och göra något annat än bara vara i sverige.

På tal om resor ... tinde åker ju som aupair till usa i höst, så jag hade tänkt att hälsa på henne någon gång där! Och sen där efter åka direkt till thailand. Jag har alltid velat resa jorden runt med en ryggsäck på ryggen! Men nu var planerna att bara åka till thailand ett tag och sola och bada.. men de senaste dagarna har jag allt mer funderat på att kanske stanna kvar längre i thailand och resa runt där och i andra närliggande länder. Jag är riktigt sugen på att göra det, för det är något jag har velat göra väldigt länge! Vi får se hur det blir, det är ju ett tag kvar. Och innan dess måste jag ändå samla ihop lite pengar.. och påtal om pengar, hahah jag hade en sjuk dröm inatt om jobbet... ja, det var konstigt iaf.

Nu ska jag fixa mitt hår och mitt ansikte, och sen dra mig till sküüüüülan! puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv. Haha då vill jag ha sånna där staket kring bowlingbanan :P

2010-03-17 @ 10:05:27
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0