eeehhh

hmmm... tinde den lilla filuren skrev inlägget här nere, jag visste inte att hon gillade matte så mycket ;)

Jag gick och bowla direkt efter skolan, hade huvudvärk så det gick sådär.. åkte hem och prata med g ett bra jävla tag, visade mina skills på pannkaksstekning ;) sen har jag bara skrivit rent min hemtenta och skickat in den! Jag har ett prov imorgon om räddningstjänst osv. Så ska man kunna vad de olika stationerna inom storgöteborg har för speciliateter (stavning??) och just idag funkar inte deras jävla hemsida så man kan fan inte se vad de har. Jag är arg över det här provet då jag just nu läser räddningstjänst BBBBBBB och det ska ha ett jävla prov där grejer vi gjorde i A kursen ska vara med. Man kan ju inte ha akursens grej i b kursen..åhhhhh. och inte något jävla papper får vi heller. Har varit några incidenter i B kursen som gjort att jag mer och mer tappar förtroende för våra lärare, men det är bara att bita ihop och hitta på massa skit imorgon och bara skriva.

Ska gå och lägga mig snart, är skittrött. Sov lite vid sex-sju tiden...men fan, lika bra att gå och lägga sig så man är pigg imorgon. Kanske ska läsa lite i min bok? jappjapp, så blir det fan!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0