det är dags för fredagsmys

har bara varit i skolan idag & sen gick jag en runda på stan med lillen! tack vare att jag gjorde det, ska jag få så många chokladbollar jag vill av hon som börjar på t ;) haha! nerå, vi ska ju tydligen börja våra nya liv nu , träna och sån skit ... hmmm... och jag ska tydligen köpa gymkort på sats för det är såååå bra och sååååå billigt, hmmppfff..^^

det blir en mysig hemmakväll för mig idag, det är också helt okej tycker jag :) hade dock velat ha mr g här , men man kan inte begära allt. familjen, let's dance & solsidan duger bra som sällskap. jag ska kila upp åt nu och bänka mig framför tvn, ta bästa platsen som är i fotäljen med fotpall till! wihu! ha en bra kväll everybody och bli inte alltför fulla nu :)



Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

sv: Som det ser ut nu så ska Jimmy jobba hela sommaren, så det blir bara jag och barnen :) Fast mina 2 systrar ska oxå med, så jag åker inte helt ensam :P

2010-03-20 @ 09:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0