bal/student

balbalbalbal

i onsdags köpte jag biljett till balen som äger rum 29 maj .. det är två månader och nio dagar kvar tills dess. Alltså, tänk er ... två månader och nio dagar ... det är INGENTING. Det här året har vi gått två månader och elva dagar ungefär i skolan , vi har alltså gått i skolan mer än vad det är kvar till balen och studenten. Vi är snart inne i April och sen har vi praktik i fyra veckor och sen är det fan slut. Det är sjukt vad fort det kommer gå .. men åter till balen! Balbiljett är avklarat .. klänningen likaså. Jag köpte min klänning för en månad sedan .. tittade runt i tre olika affärer här i göteborg innan jag bestämde mig för den jag köpte (visar bild). Efter att jag hittat den jag köpte, la jag undan den och gick till andra affärer. Men det gick verkligen inte att tänka på någon annan än den där svarta! Så det blev helt enkelt att jag köpte den, och jag är jättenöjd. Och känner mig jättefin i den och det är det viktigaste :) Jag ska gå med min kära g på balen, lite galet sådär! Men det ska bli sjukt roligt att gå på balen .. jag & g, cissi & fredrik och tinde & lillen! :D En oförglömlig kväll hoppas jag det blir. Jag har lite olika funderingar på vad jag ska göra med hår & smink .. Om man ska gå till en frisör eller be kompisarna fixa det. Jag vill ju ha detså fint som möjligt.. :)







har ändrat min header men det blir inte riktigt som jag vill ... få be tinde hjälpa mig !
nu är det tacos

Kommentarer
Postat av: apan

Jag har min bal den 9 Maj tänk dig de då ;) sjukt näääära nu

2010-03-20 @ 22:45:41
URL: http://alexandersvensson.blogg.se/
Postat av: Tinde

jag ska hjälpa dig ja.

2010-03-21 @ 18:04:30
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0