PRAG 2010

Nu har jag varit hemma sen i tisdags men inte orkat uppdatera! Så tänkte dra lite kort om prag :)

Åkte på skärtorsdagen ner till Prag, kom fr am fredagmorgon! Vi åkte direkt till hotellet, fixade oss & drog ner till stan och käkade :) Efter det kikade vi lite på stan och sen hem till hotellrummet där vi började förfesta! Fredagen var enligt mnig den bästa utgången, hade skitkul på klubben DC1.





på lördagen var vi ändå upp tidigt, åkte till gula marknaden...hittade inget speciellt vad jag minns :) Sen fortsatte jag, lillen & tinde vidare genom Prag, gamla stan, karlsbron osv osv. Gick in i hundra souvenirbutiker ungefär :)
På kvällen blev det utgång igen, ingen jättebra för mig kanske .. men haha jaja :)




På söndagen mådde jag sådär, men inte dåligt :) Gick ut på stan med alla tjejerna, åt på en jättefin & billig resturang! Kvällen blev det utgång igen, dock var det mesta stängd. Men precis som fredagen hamnade vi på strippklubben Hot Peppers.

Måndag blev det stan igen och sen hemfärd ! :) Kom somsagt hem i tisdags, kommer skriva ett annat inlägg om vad jag har gjort på resten av mitt lov .. så kika in igen om någon timma eller två , tre ..

Cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0