PÅSKLOV

Det är precis det jag har haft :) och det har gått alldeles för fort ...
Började när jag kom hem från Prag i tisdags, G kom till mig kvällen där .. kikade på lite fotboll och så :)
Sen sov han här. På onsdagen åkte vi och tittade på kakel & klinker till mitt badrum som snart är färdigt! Drog även ner till stan och tog en fika. Jag bowlade på kvällen och efter det åkte vi hem till G's hood. Tittade på film & myste. Torsdagen låg vi i sängen och drog oss ett bra tag, åkte sedan ner till stan & knalleland ... jag har köpt lite smycken :) Stannade över en natt till, till fredag. Gick lite på knalleland igen, och såg filmen The notebook. Efter det åkte jag hem. Det är så mitt påsklov har sett ut, umgåtts med min fina kille :)

Fredagkväll gick jag ut & åt med Janni på chez, mycket trevligt :)
och janni är nu tillsammans med min kusin, och det är så roligt :D Och jag är glad för deras skull :)
Idag har jag skrivit högskoleprovet ... PUSS




min fina som inte vill vara med på bild ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0