10 maj

idag har det varit en innehålls rik dag!
först praktik, 7.30 till 16.00 fast jag fick gå vid 15.00 hihihu även om jag gärna hade stannat kvar hela dagen!
Idag har jag varit på uva, uppvaket! Jag tycker faktiskt det är roligt att vara där även om det inte är någon operation. men man skriver kontroller varje kvart och ja, det är kul!

Efter praktiken åkte jag till masthuggstorget där jag skulle sola! Tinde & Carro mötte mig där :)
min bränna är på god väg , woohoo! Det är ju bara 21 dagar kvar till studenten !!!

Jag tänkte träna efter solningen men jag hade sådan huvudvärk så tänkte hoppa över träningen. Men jag tog mig i kragen och gick faktiskt och tränade! Crosstraining & löpband! :)

Nu är det dags för match, gais-ifk!




Bild från när jag var på ramberget med min syster & emilia igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0