THIS IS ME

Vi kör ett inlägg på vem jag är då
malin heter jag, jag går tredje och sista året på gymnasiet. STUDENTEN 2010!
Jag bor i göteborg med min familj, på min fritid umgås jag med mina vänner och det brukar för det mesta sluta med ett stadsrunda eller så sitter vi bara och degar någonstans ! ;) Jag tränar även bowling, spelar i IFK Göteborg dam bowling! Jag har spelat i tio år ungefär. :) Så det är väl ungefär det jag kommer på att skriva just nu, men om det är något mer så får ni fråga! :)


this is me            



idag har jag sovmorgon, börjar tjugo i elva. Men jag älskar att sitta upp ett bra tag innan man ska göra sig iordning, så har precis duschat och tittar lite på the voice just nu. Dagen idag blir väl inget speciellt, skolan, sen måste jag plugga & jag avslutar dagen med lite bowling! :)

Kommentarer
Postat av: Emma - elias mamma

åh vad kul att du har följt/följer min blogg. :)

2010-03-10 @ 11:31:07
URL: http://callmesuperman.blogspot.com
Postat av: anneli & tinde

vilken trevlig blogg du har! Rolig design! vem har hjälpt dig med den?



Pusspuss

2010-03-10 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0