MAT

det är rätt roligt att gå in och kolla på statistiken här på bloggen.. är faktiskt ganska många som har läst , men knappt någon jävel som kommenterar! haha men nog om det


/dance/dance/dance/dance

nu tittar jag på efterlyst och jag är hungrig! Men njjja, .. kanske går upp och hämtar mat, är lite för lat för det där. Sitter skitskönt i soffan och orkar inte röra mig. "inga kolhydrater, men proteiner mineraler" blablabla jävla tjöt på baby!

jag älskar leif gw persson, haha han är så jävla rolig. jättekonstig är han, men rüüüulig!! Och en annan sak om Efterlyst, man får alltid se olika saker som folk har stulit osv. och det är fan sjukt, en gång hade någon stulit den största husbilen som fanns i sverige, ibland är det den största traktorn eller långtradaren... och min fråga är HUR FAN STJÄL MAN EN SÅN GREJ?! det måste ju vara skitlätt att hitta... detta brukar jag sitta och fundera på ....

Kommentarer
Postat av: Tinde

ååh den om ändå hade trean och kunde kolla på efterlyst! :(



det är en bra fråga du ställer. ska tänka ut ett bra svar.

2010-03-10 @ 21:59:54
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Tinde

Förresten fan, gör kategorier!!!! Jag hatar bloggar som inte har kategorier.

2010-03-10 @ 22:00:39
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Carro

Du kan la får en liten kommentar av mig också!! Direkt från sjuksängen! ;)

2010-03-11 @ 13:41:56
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0