foundation

imorse när jag skulle sminka mig hittade jag inte min foundation, letade i papperskorgen, tvättkorgen överallt! men icke, den fanns inte! Så jag gjorde en storstädning i badrummet nu och har slängt en massa skit och DÄÄÄR mitt framför mig ploppa den fram ... min älskade foundation<3 så nu har jag hittat deeen :D wihu!

imorgon består min dag av akutsjuktvård-historia-bamba-idrott-matte, men nu är tobbe hemma med sina ungar, så då har vi varken historia eller idrott imorgon. nu är det jävligt segt att jag har akutsjukvård klockan fucking åtta imorgon! känns inte så jättebra, men vad ska man göra ... man får se det positivt helt enkelt och det är att jag kommer upp på dagen och inte ligger och drar mig länge i sängen :) jag får snart gå och lägga mig om jag ska orka gå upp!

kan ju skriva lite om den här dagen,
jag skrev ju det där provet jag prata om igår, det gick väl helt okej ... hoppas på det bästa! Kändes faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra, så jag är nöjd!
och sen träffade jag äntligen lisa över en fika :D var skitlängesedan vi träffades, så det var jättekul att det äntligen blev av!!! :) direkt efter åkte jag och tränade bowling och sen jag kom vid åtta har jag bara suttit här och ätit lite. och snart ska jag lägga mig.







ps. ni är dåliga på att kommentera, speciellt nidget......

Kommentarer
Postat av: Tinde

Du jag kommenterar fan varje inlägg!



Tur du hittade din foundation haha :) seeeeeeeeeyaaaaaaaaaaaaaatomorrow! xxxx

2010-03-17 @ 23:08:35
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

tack! ;D

2010-03-18 @ 10:34:25
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0