magaluf

paulina tyckte jag uppdaterade lite dåligt och ptja.. hon har väl rätt så nu ska jag göra som hon säger och göra en liten update och det får bli om magaluf!

jag åkte till magaluf för typ tre veckor sedan med janni & lillen. och det var nog den sjukaste resan jag varit på, eller det var det! allt hände
flygresan ner;
- vi satt längst bak med alla barnfamiljer, yippie
- en tant bajsa på sig (hahah)

när vi skulle åka med transfern fick janni knappt åka med, tillslut kom hon med

första kvällen på hotellet var KAOS! janni hamnade i slagsmål med några på hotellet :) haha
så den första dagen hände typ mer än vad som hänt i hela mitt liv!

sen flöt veckan på rätt bra tycker jag, sol & bad varje dag som vi toppade med utgång på grabbarna grus!
underbara grannar hade vi också, så där var nya vänner samt ytterligare nåra på hotellet som vi blev vän med.
och jag blev även en tatuering rikare!

en resa som jag inte kommer glömma i första hand <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0