remember me

i fredags var jag & min syster och såg remember me på bio!
Robert Pattinson spelade huvudrollen och det var den bästa filmen jag har sett på jättelänge!
Den var inte alls sådan man trodde den skulle vara om man hade läst den texten som SF skriver om filmen.
Helt sjukt bra men jättejättejättesorglig! Det rann en & fyra tårar och den berörde verkligen. Det var flera st i salongen som grät ... så otroligt bra!

Jag kan tänka mig att se den igen & igen & igen. Som tur är kommer den ut på dvd snart, 18 aug är releasedatumet. En perfekt födelsedagspresent till mig då, fyller år 20 aug. Dock tror jag att jag kommer gå på den på bio igen eller ladda ner den.


Och ni som inte sett den, gå & se den!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Den är sjukt bra, grät floder när jag såg den :)

2010-05-09 @ 15:30:21
URL: http://sofiehallstensson.blogg.se/
Postat av: m a t i l d a

bäääääästa filmen.

vi får gå och se last song också, nu i veckan kanske?

2010-05-10 @ 13:24:33
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0