SÖNDAG

Igår kom lillen & cissi hit, baby överraskade mig och kom också i'm so happy, sen kom även cissis kompisar också! Så vi var ett gäng, tittade på melodifestivalen...och jag tycker salem al fakir skulle vunnit och efter det spelade vi ett spel :) haha så det var en mysig lördagskväll!

G sov över här, och idag har vi bara myst, myst & myst:) åkt över till hisingen och köpte lite mat till roffe...och självklart glömmer jag det viktigaste, spån. Får åka tillbaka en annan dag! :) Vi har även kollat på lite fotboll idag, häcken-djurgården samt aik-mjällby =) rätt åt aik att det blev lika, haha

Nu har g precis åkt hem, så jag ska snart sätta mig med hemtentan som ska vara inlämnad på tisdag. Det ska jag nog klara av, haha pratade med tinde förut, och svaren har vi fått serverat på ett silverfat ;) Gäller bara att komma med bra reflektioner så kommer det gå lysande! Jag hoppas lillen kan skicka bilderna från i fredags snart, jag vill ha dem nuuuu!



Kommentarer
Postat av: Tinde

Haha jaa svaren har vi fått så fint så!

2010-03-14 @ 19:51:27
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0