min helg

nu var det ett tagsedan jag uppdaterade, så tänkte göra det nu


fredag; jag, lillen & tinde var först på stan och handlade lite smått bla godis. Vi var hemma hos mig, kollade på O.C, let's dance & åt räkor! Det var en mycket rolig kväll med många skratt som avslutades med chatroulette! Lillen sov även hos mig! <3

lördag; vi fick gå upp rätt tidigt, halv åtta för jag idag var det äntligen dags för match. Var ju uttagen i a-laget, jag älskar bowling :D skrapade ihop 734 och det är jag mycket nöjd över! Det är synd att det var sista matchen för den här säsongen, kommer sakna bowlingmatcher som fan nu .. men i höst drar det igång igen! låååång väntan. PÅ eftermiddagen åkte jag till dr love som var bakfull som fan. Stannade där ett tag men vi drog rätt snabbt tillbaka till gbg igen. Gick ner på stan och åt lite mat, sen gick vi vidare till chez och satte hos dig och drack lite. Tänkte gå ut, men ingen av oss mådde s'rskilt bra så vi åkte hem rätt tidigt och myste hela natten lång :)

söndag; vaknade ändå rätt tidigt, gick ner på stan, kikade runt där & åt på lydias. Sen har vi bara myst & vid halv sex åkte han hem :( Vid sjutiden gick hela familjen ut och åt för mikael fyller år idag. (Min farmor fyller också år idag)



Nu ligger jag här i min säng, ska gå upp och hänga upp tvätten som jag har tvättat. Ska nog lägga mig rätt snart också, är skittrött. Imorgon åker baby till tyskland...:( och på torsdag åker jag till prag, så vi åker om varandra. Men efter prag får jag träffa han igen :)

godnatt everybody









Kommentarer
Postat av: Carro

JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL PRAG!!!!!!!! GRRR!

2010-03-29 @ 10:48:40
URL: http://scenbloggen.com/carolines/
Postat av: Lillen

mys :D <3

2010-03-29 @ 14:50:08
URL: http://loouisefoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0