it's a beautiful day

hemtentan blev äntligen klar, ska bara renskriva den men det gör jag imorgon :) nu är det bara ett stort prov på onsdag, sen är man ledig från skolarbeten några dagar :)

I helgen blir det bowlingmatch, både lördag & söndag. Jag är uttagen i B-laget, så det är två hemmamatcher. Skönt med hemmamatch, men hade jättegärna velat vara med i a-laget. Det får bli en annan gång, :) tror serien är slut snart .. vi får se hur mycket jag spelar till hösten, ska ju åka iväg och resa rätt mycket om jag får som jag vill! Men bowlingen kommer jag nog inte ge upp på ett bra jävla tag iaf :)






duudududuudududu
<3

Kommentarer
Postat av: Tinde

Nu nämnde du inte mig i hela inlägget... hmm vet inte vad jag tycker om det riktigt. eller kanske var mig du syftade på när du skrev "dudududududu <3" ja förstås vad dum jag är. klart det var.

2010-03-15 @ 21:12:40
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Carro

En sak som är säker är iaf.. jag kommer aldrig vilja bowla med dig :P

2010-03-16 @ 13:14:45
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0