en kalas helg

helgen började i fredags med att cissi, lillen & tinde var hemma hos mig! :) Tinde & Lillen stannade även över för mat, en mysig fredagskväll hade vi. G kom även där vid tiosnåret och sov med mig :)

I lördags var det kalasdags för Linus som hade fyllt år (mammas sambos barn,..) släkt osv kom hit och åt mat, tårta & godis .. :) på kvällen åkte jag in till stan för att träffa cissi & lillen, vi satte oss på ett café och satt där ett tag. drog sen vidare till ett annat café där tinde & vickan satt, en tidig hemgång blev det. :)

söndag och idag skulle jag på kalas igen. Men dagen började med blåvit-elfsborg, hann se första matchen innan vi skulle åka på kalas hos min kusin. 5-1 fick jag sedan höra att matchen slutade, helt otroligt !! SÅÅ GLAAAD :D
Min kusin bor som sagt i olsfors, tio min från borås typ .. så efter ett tag kom g och hämtade mig där, så åkte vi hem till honom. Och det är där som jag har tillbringat min kväll, i borås hos min man.



födelsedagsbarnet :)

Kommentarer
Postat av: Tanja*Andersson

SV: det kom jag inte ihåg :D hahaha :D

2010-04-19 @ 11:57:42
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Det varierar men under 500läsare har jag iallafall inte. haha.

2010-04-21 @ 10:50:33
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0