dödergök

just nu håller jag på och läser en sjukt bra bok, dödergök. Det enda som sliter mig från boken är att ögonlocken trillar ner annars vill jag bara läsa & läsa. Fast jag vill läsa långsamt så att inte boken tar slut, men det finns i för sig en fortsättning och det är jag mer än nöjd över. Så om ni vill läsa en bra bok, läst då först smuts och sedan dödergök, båda böckerna är skrivna av Katarina Wennstam och de följer varandra lite i böckerna.


Är inte så jättebra på att uppdatera, men just nu njuter jag av livet eller av solen.
tänker mest på att om mindre än två månader är det student, helt sjukt .. har dock lite ångest över projektarbete.. men studenten !!

Kommentarer
Postat av: Tinde

JAG SKA HA DEN SEN!!!

2010-04-15 @ 14:57:24
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0